• (Android/iOS) Hustle Castle: Medieval games много кристала хак

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ много кристала хак ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hustle Castle: Medieval games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Одлична игра, али превише гладан новца стиже на догађај, а чак ни не дајте премију бесплатно, глупо је плаћати новац да би радила брже требало би да буде бесплатна зарађујете довољно новца од пролазака за догађаје глупо је да вам треба толико новца да увек наплаћујете људима људе платите тамо и људи попут мене морају да играју тамо, потребно је да поправе ово јер је глупо зашто платити да играте игру посебно мобилну игру довољно поштену коју имате у куповини апликација, али само за премију

    Променио сам оцену на 1 звездицу. Поклапање за више играча је смешно. Моћ мог тима ако је 4.47.000 и добијам противнике са моћи 50.00.000 Реци ми како могу да нападнем и победим? Меч није фер

    Аи ЛОВЕ дис гаме

    Hustle Castle: Medieval games Role Playing bkl

    Био сам у реду са игром и свим понудама чим сам отворио игру. Чак ми је и то што сам прецењен и понекад губим. Оно што не ценим је када сте користили „Г.Д“ у овом новом систему награђивања током екрана дијалога. Не ценим то, није неопходно и у ствари је потпуно супротно ономе што верујем. Беавис, урадио си ово, ја деинсталирам и нећу се вратити.

    неко време је било заиста забавно. али онда се бројеви не сабирају. играш против играча слабијих од тебе, а они те руше. игра се плаћа за победу. када сам то схватио, 4 звездице на 2 врло брзо. да постоји нека стратегија или начин да играчи имају реч у борби, могло би се рећи да није, али пошто играчи плаћају магични оклоп и оружје и нижи нивои вас руше, готово је.

    Сјајна игра! Неколико савета: узмите си времена и не журите, надоградите тронску собу тек након што сте све надоградили, немојте још нападати друге замкове и ако поново нападнете друге са 1 јединицом да бисте могли да изгубите (мањи резултат, мања је шанса да будете нападнути) , играјте све огласе (неколико их је, али добијате много премијум валуте), придружите се клану и играјте ратове кланова, догађаје, арену и портал за бољу опрему. Други ће имати бољу опрему јер су више остајали у доњој тронској соби да би фармирали. Не жури!!!

    Игра више за варалице донатора него за обичне играче.

    Будите упозорени. Недостаје корисничка подршка. Информације које дају не помажу. Њихов систем је постављен против вас када против играња за победу вице платите за победу. Када прођете одређени ниво, морате уложити озбиљан новац.

    Заиста ми се свиђа ова игра, али има неке велике мане. 1 После месец дана сам схватио неколико ствари и хтео сам да поново покренем, али не можете. Морате да пошаљете захтев за поновно покретање од произвођача апликације. Затим постоји 5 различитих ствари које желе, 2 од њих су скенирање пасоша или возачке дозволе и носилац на којем је ваш уређај. Одбио сам да дам ове предмете због крађе идентитета и речено ми је да не могу да докажу да је то мој налог без њих, али ми нису били потребни да се региструјем. Као и свака друга игра, требало би да имам могућност да ово урадим сам. Иначе увек добијам ситуације замка које су много веће од мене, тако да могу да се борим или никада не победим. Што је досадно. Идем у арену само по поене да купим ствари. (Имам пристојну војску)

    Некако је потребна опција да играчи наставе свој напредак (наставе са последњег чувања на претходном уређају) преко Гоогле Плаи-а, уместо да захтевају само фацебоок да би то урадили. (Генерално гледано, игра је у реду; само када се изгуби сав напредак из претходне игре, због немогућности да повежете налог са приступачнијом апликацијом што ствара грешку.) (У суштини нисам играо више од годину дана. , због тога.)

    Не могу да победим

    Уопште ми се свиђа ова игра коју понекад могу да играм сатима, али ме је управо покидала на догађају моле ополи. Имао сам 900 хц новчића и 3 коцкице, а Ви-Фи нас је прекинуо када сам се вратио, имао сам 68 или нешто слично и нисам имао коцкице.. надам се да постоји начин да то поправиш. Трошим пристојну количину новца на ову игру, али ако ће ме отети, то ће се завршити

    Није ми се допало како је било у замку и како само да радим оно што је на рекламама морате да урадите мисије. Стварно ми се није допала чињеница да је прилично склониште од падавина, али је медивилно и брже, иако ми се стварно свиђа тема средњег ђавола. свиђа ми се игра, али не у исто време, такође ми се свиђа што је реклама у игри веома мало

    супер

    Miraculous Ladybug & Cat Noir ઍક્શન bwt

    Сада ми се стварно свиђа ова игра коју играм већ неко време, заиста немам никаквих замерки на ову игру осим једне, нови догађај је подешен тако да морате да потрошите новац ако желите да имате шансу да чак добијете 1 од главне ставке. Ви момци зарађујете много новца. Мислим, ја купујем свој ВИП сваких 30 дана и трошим нешто и на друге ствари, али постављање догађаја само натерати људе да троше више је заиста мало.

    Платите да бисте победили у игри, ретко се борите против противника једнаку вашој штети од ватре, 90% пута су и до 10 пута моћнији него што желите да није било никога ко не плаћа да би имао предност, апликација вам само показује лажне и моћне налоге против којих се морате борити да бисте изгубили и охрабрили вас да платите, штавише, када нападнете друге замкове добијате 100-300 злата али када сте нападнути добијате 800 злата

    Није лосе свака цаст ко наптави ову игру

    глупа игрица ко курац рекламе како се јебу мускарац и зена

    Одлицна игра

    Игра је веома заразна. Претпостављао сам да ће бити досадно, али сам почео да се играм од пријатеља и сада сам навучен. међутим, дајем једну звездицу мање јер имам неке предлоге за побољшање и ако су они укључени онда бих можда волео игру много боље • Требало би да постоји начин да се виде сви становници и њихова статистика да се упореде и доделе дужности • Требало би да постоји дечија соба или нешто слично да деца не лутају по целој палати и имају тајмер за раст.

    То је одлична игра. Графика и играње све је било добро. Мислим да је проблем у томе што је тако тешко добити плен јер морамо да сачекамо противнике на мапи и не могу да их победим све па морам поново да променим противника или да чекам сатима. Надам се да ћете бити бољи у следећем ажурирању, али чекам хероја на следећем ажурирању.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :